Skip to main content

A little tour..

Assalamualaikum..

Hi peoples.. Lately, selalu plak i mengupdate kan.. (^^;)
Anyway, memang kegunaan blog pun untuk di-update-kan.. \(^^)/
erm... erm... erm... erm.. erm... erm... erm... erm... erm... <- gaya-gaya orang tak tau nak tulis apa..

1) Juggling works lately. alhamdulillah one by one settled! o(^^)o

2) Thinking of attending chinese language class tommorrow.. Should i? hem... 考え中~

3) I eat alllll the time..

4) Ok... Tahap radiasi Jepun finally worried me.. (x x) a bit.. Come on.. Just tell the truth.. Its higher than what you announced right? We know..

5) I like my new desk. Walau ia lebih bersepah dah semak dari tahun lepas.. I'm busier.. <- ALASAN (^^;) and I don't even have enough space to gerakkan mouse pun bila nak buat drawing.. huuu... I need moreee SPACE! Let me show you a little space of mine.. (^^)

This is completely my territory!

my lovely new white desk.. (^^)

See see... Meja ni ada banyak laci and laci yang paling penting ialah, jeng jeng jeng..
Yang tengah2.. Why? Why? Why?
Sebab.....
Ini ↓
Hehehe (^^;)

Next... This is our territory.. Tempat saya memerah otak dan keringat dan tah apa2 lagi.. Tak de la sangat pun.. Saja nak hyperbola.. haha Tempat saya menghasilkan data..

See see.. Saya buat kerja bahaya..
Bahaya... Kerja2 sedang dilakukan...

Well peoples...
I'm leaving my past..
So that I can move to the new chapter of my life..
Okay peoples... Mesti you all fikir, "banyak plak masa minah ni menagkap gambar dan menghapdet blog.. kata busy.."
hahaha... ok2.. tadi sensei tanya nak pegi tak gakkai and the dateline hantar abstract is 2 weeks from now.. nice!!
Jadi, ni bukan masa nak main2 la mek!
chill chill... Take same deep breath, cool down, and everything will be fine.. (0^^0)

I'm struggling and trying so hard to move on. And i know i can.. I will.. Gorgeously..!

No matter how small it is, its still a hope that will always remain in my heart..

It will always bloom when the time comes. No matter how hot or hot cold it is before..
So as hope and so as dream..
There will always a dream comes true as long as you believe in Him.. (^^)

So, minna, untill we meet again..
Loves and hugs...
Jangan tido maghrib okey!
Muuaahhxxxx..

-off to work-
[How people treat you is their karma, how you react is yours]

Comments

cool..urayamashi~..maa..
akiramenei de ne..ato nan nichi shika..huhu
WayfarerOfLife said…
bagus22...makan banyak2..xdela saya rasa bersalah kaalu badan pon naek jugak...hahaha