Bismillahhirrahmanirrahim
The 400th entry.
Penat berfikir. Setelah yang ke 400, tak kan masih mahu di takuk lama?
Berceloteh dari minda yang sama? Penat fikir.. Apa mau tulis??
Pendek kata.. Tak tau nak tulis apa. Senang cerita, mintak je orang lain tuliskan. And here it is.
Written by someone yang.....pendek kata saya suke (o^^o)
Nak tau siapa, mari la private message saya..
Written by the one i love... (^^)
-----------------------------------------------------------------------------
Saya di suruh post entry ke 400
Tapi saya nak yg ke 500..boleh?
I come back later boleh?
Perhaps,after a year?
When cik hana is already a matured,full grown up,elegant,sophisticated lady,
Coping herself with works and wedding preps(=P)
A year after..
when she’s no longer here
Leaving behind all things.
That used to spice up her life,for 4years..
The house,the school,the road,the travel..
The sensei and the kouhais?haha
Me,us and them
Can I come back later ?
When I’m in your shoes,
Being the final year student,enjoying each last moment,before leaving forever..
-n-
-------------------------------------------------------------------------------
p.s: you don't have to come back later because the place is always yours.
[How people treat you is their karma, how you react is yours]

Comments
tapi sebab lapar xde tenaga nk naku haha