Lepas happyo(presentation) semalam, Berakhir sudah zenki ku... At last~
Well, saya da tukar template baru.. ^^
Mahu mood yang baru..
I can delete my friendster account, I can abandon the not-so-privacy-not-intresting facebook, I simply forgot that I'm having tag account (suatu masa dulu.. deleted) but I just can't stop blogging.. huhu
(maaf ya pada extremist facebook ;p)
Tak tau la pesal caption bawah ni mengembang.. tak best betul la.. Makanya.. Kita remove ie, then type balik.. Can't help it since i kind of intrested in that caption.
Ow yeah.. Guna template nih saya boleh la guna font dengan macam2 colour.. ^^
Then i'm not planning on putting any gadget here.. Nanti hilang jugak when i change the template..(tapi bukan dalam waktu terdekat..kot..)
p/s: It is coming.. it is coming.. Ramadhan is coming.. ^^ ^^

Well, saya da tukar template baru.. ^^
Mahu mood yang baru..
I can delete my friendster account, I can abandon the not-so-privacy-not-intresting facebook, I simply forgot that I'm having tag account (suatu masa dulu.. deleted) but I just can't stop blogging.. huhu
(maaf ya pada extremist facebook ;p)
Tak tau la pesal caption bawah ni mengembang.. tak best betul la.. Makanya.. Kita remove ie, then type balik.. Can't help it since i kind of intrested in that caption.
Ow yeah.. Guna template nih saya boleh la guna font dengan macam2 colour.. ^^
Then i'm not planning on putting any gadget here.. Nanti hilang jugak when i change the template..(tapi bukan dalam waktu terdekat..kot..)
p/s: It is coming.. it is coming.. Ramadhan is coming.. ^^ ^^

[How people treat you is their karma, how you react is yours]
Comments