Skip to main content

Refuse to refuse

Its been a week since she gone.
Senang cerita, saya masih tak mahu menerima kenyataan. Bengong I am kan?
Saya masih mahu berfikir, its ok, nanti raya balik je la rumah alang. Nanti balik kampung, duduk-duduk lepak-lepak dekat pangkin tu, nanti alang datang la bawa air macam selalu. Tak de apa yang berubah. Nothing. None. Bengong kan? Sangat.
Takut sebenarnya nak balik kampung. And when I 'sent' her away last week, tak ada setitis pun air mata yang jatuh. Saya menolak untuk mengaku itu dia. Its not her. And I was so cool.. Until now. Because I'm still refusing to admit that she's gone. She's not here. And the house is now empty. Again..
I know I have to face it. Stop denying.
I will.. I will.. I promise you..
I'm collecting every piece of strength i found and I will stand again.
I will.. I promise..

[How people treat you is their karma, how you react is yours]

Comments